Selamm harika bir kitapla karşı karşıyayım gerçekten bitirdim ve 2 kitabındayım ama şuan yorum yapabilirim o derece güzel akıcı.
Öncelikle şunu söyleyeyim kitap muhteşem Nisanın ve Senemin dostluğu Demir'in hikayesi apayrı bir güzellik katmış kitaba.
Öncelikle karakter yorumuna gelirsem...
Nisa karakterimiz baya iyi güçlü bir kız ama çok sade yani baya sade onun dışında kötü bir yanı yok hatta bu bile çok kötü değil senem karakteri apayrı bir karakter gözümde hayalimde çok güzel bir kız olarak canlandırıyorum gayet başarılı demir karakteri yine aynı şekilde mustafa ve oğuz da iki karakter de süper ama aybüke sen nasıl karaktersin ya diyebileceğiniz biri çok havalı ego tavan zaten ama güzel bir karakter damla gökçe batuhan emre hepsi güzel
Kısaca : karakterler orjinal ve çok güzeller.
Onun dışında kitap cidden anlatımlı anlayabileceğimiz şekilde yazılmış duyduğuma göre 4 ve 5 de çıkacakmış kitabın sonunu görmediğim için kesinlikle çıkmalı diyemem ama böyle olaylar daha fazla genişlerse çıkabilirr.
Ne zaman okuduğumu hatırlamıyorum ama gayet güzel sadece dizideki gibi açık açık değil güzel kitap okumaya değer gibi ama dizisi daha iyi bence ama deneyebilirsiniz <3
okumaya kesinlikle değer az sayfalı 1 günde okunabilecek sıkmayacak bir kitap çocuk kitabı gibi durduğuna bakmayın çok acı ve çok sevinç var okumanızı tavsiye ederim
3 seti de okudum çok güzel bir kitap ama daha çekici olabilirdi güzel mantıklar ile güzel kelimeler çıkmış okuyabilirsiniz gayet hoş bazı yerleri sıkıyor sadece okumaya değer mi bilmem ama güzel
Ege ve izmir iki isim iki güzel ruh çok güzel ama bazı yerleri sarmıyor ama okumaya değer bir kitap asla verdiğiniz fiyata üzülmeyin çünkü değer cidden o kadar beklemeye değer bir aşk okumalısınız kesinlikle aşkın mesafe tanımadığını öğrenmelisiniz çok iyi <33