okumaya kesinlikle değer az sayfalı 1 günde okunabilecek sıkmayacak bir kitap çocuk kitabı gibi durduğuna bakmayın çok acı ve çok sevinç var okumanızı tavsiye ederim
3 seti de okudum çok güzel bir kitap ama daha çekici olabilirdi güzel mantıklar ile güzel kelimeler çıkmış okuyabilirsiniz gayet hoş bazı yerleri sıkıyor sadece okumaya değer mi bilmem ama güzel
Ege ve izmir iki isim iki güzel ruh çok güzel ama bazı yerleri sarmıyor ama okumaya değer bir kitap asla verdiğiniz fiyata üzülmeyin çünkü değer cidden o kadar beklemeye değer bir aşk okumalısınız kesinlikle aşkın mesafe tanımadığını öğrenmelisiniz çok iyi <33