Susuyorum..
Artık konuşmuyorum.
Suskunluğumda boğuluyorum.
Konuşmanın yersiz olduğunu anladım.
Boşu boşuna ses çıkarmanın,söylenmenin,kelime sarf etmenin anlamı yok.
Susuyorum artık.
Üstat Tarık Tufan'ın dediği gibi;
"İnsan canhıraş bir suskunluktur."
Ama yine dediği gibi;
"Susuyor olmam,acı çekmediğim anlamına gelmez."
Acı çekiyorum.
Ama fiziksel bir acı değil.
Ruhum acıyor. Kalbim acıyor.
Derinlerimde bir yara gizli.
Acıyor ve kanıyor.
Gören yok.