Ağlamak... yalnız gözyaşı dökebilen insan anlayabilir bazı şeylerin hikmetini.
Ama insan her zaman ağlayamaz, diyor çocuk.
O zaman da ağlar gibi durmak gerekir.
Çocuk, anlayarak bakıyor dedesinin söylediklerine.
Biz, hüzün peygamberinin ümmetiyiz, diyor dede, ağlayabilenler ağlar ağlayamayanlar ağlar gibi yapar.
Aya çok bakmayın çocuklar, diye uyarır onları, iyi değildir.
İyi değil mi, niye?
Öyle derler, aya bakmak iyi değildir.
İyi olan nedir peki?
Sabahleyin gözünü açar açmaz yeşile bakmak.
İçimde çok büyük bir ağlamak var
Dile getirmekten imtina etmediğim lanetler var
Yeri göğü inletecek büyüklükte beddualar var.
İçimde günlerdir sönmeyen bir yangın var!
Dinmeyecek bir öfke bastıramadığım bir sesin küfrü var.
İçimde insanlıktan utanan bir kalp var
O kalbin içinde küle dönmüş ağaçlar, ölen hayvan çığlıkları, ağlayan toprak ana var
İçimde çaresiz insanların isyanları var!
Canım acıyor
Yanıyorum/z !!!