bu kitap ise gerçekten beni bende laldı safiye çetin kayanın kitaplarını son 1 hafta içinde aldım ve hepsini okudum bu kitap engelli kişilerin hayatını ve ona bakamya çalışan bir annen ( inançlı ) kişinin çektiği sıkıntılar anlatılıyor okumadan gezilmezz diyorum :D