Bes

Bes
@kitaptakigul
Mektubunda Diyorsun ki
10/10
·280 syf.··
Beğendi
·
2022 8. kitabı
·
22 saatte okudu
·
Okunma: 23 Şubat 2022 14:26
Son zamanlarda okuduğum en güzel kitaptı. Kesinlikle herkese tavsiye ediyorum hemen alın ve bir çırpıda bitirin. Kitabımız mektuplardan oluşuyor. Olay akışını mektuplar ile takip ediyoruz. Bu tarzda okuduğum ilk kitaptı ve bayıldım. Ana karakterlerimiz Elspeth ve David. Elspeth İskoçyalı bir şair ve David ise Amerikalı bir üniversite öğrencisi. Her şe David'in şairimize yazdığı hayran mektubu ile başlıyor. Aralarında gelişen arkadaşlığı ve daha sonra da aşkı çok güzel yazılmış mektuplarla okuyoruz. Kitabı iki kısma ayırabiliriz. İlk kısım 1. Dünya Savaşının olduğu dönemde geçiyor. İkinci kısım ise 2. Dünya savaşının olduğu dönemde. İki kısım da birbiriyle bağlantılı bir şekilde ilerliyor. Kitabın konusu tarihi şeyleri sevenler için zaten oldukça güzel ama onun dışında kesinlikle mektupların yazılış tarzı, betimlemeler, iki insanın birbirine duyduğu aşkı kelimelere dökmesi ve bu kelimelerle oluşan cümleler... Her şeyi ile bence HARİKAYDI. İnce bir kitap zaten hemen okunabilecek tarzda. Bir şansı kesinlikle hak ediyor.
Edebiyat
Mektubunda Diyorsun kiJessica Brockmole · Epsilon Yayınları · 2014107 okunma
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.

Bes

, bir kitap okudu
10/10
·280 syf.··
Beğendi
·
22 saatte okudu
·
2022 8. kitabı
Jessica Brockmole
7.9/10 · 107 okunma

Bes

, bir kitap okudu
Puan vermedi·352 syf.·
2022 3. kitabı
Sarah Ockler
6.9/10 · 135 okunma