Savaş sonrasında bizim grup kadar bende yıprandığım için ara kitabı okumaktan bir sene uzak durdum. Doğrusu onlara veda etmek içimden gelmiyordu. Ama sonunda özlem ağır bastı ve okudum. Hepsinin bir şekilde ayağa kalkıp yola devam ettiğini görmek içime su serpti. İyi olduklarını bilmek güzel geldi. Bir olay beklemiyordum zaten sadece onlardan haberdar olmak istemiştim ve benim için bu kadarını sağladı. Kitap hakkında diyebilecek pek bir şey yok.