Kitabı beğendim ama tavsiye ediyorum diyemem. Neden böyle düşündüğümün tam olarak açıklaması yok ama kitap dikkatli bakan birinin bulabileceği kusurlarla dolu. Ana karakterimiz Nyx çok değişik biri ve Nazik Prensten ne kadar hoşlansam da konumuna göre davranan biri olarak göremedim. Fakat okurken beni mutlu etti ve merak ettim. Çok fazla hikaye ve unsurlar var. Bu da aklınızın biraz karışmasına neden oluyor. Ayrıca hikaye tam olarak fantastik değil çünkü daha çok aşkın kazanışını konu ediniyor.
Başta kitabın dünyasına girmek çok zor geldi. Anna ve Jack çok depresif karakterler ve kafalarının içini sadece kendileri duyuyor olsalar bile fikirleri sırlarla dolu. Bu yüzden onları okumak çok fazla beni zorladı ama bir yerden sonra olaylar gelişmeye başladı ve kurgu öyle bir açıldı ki film izler gibi okumaya başladım. Kitabı okurken kendime bir şüpheli listesi oluşturdum ve karakterlerin tümü neredeyse orada yazarken katili yine de tahmin edemedim. Cidden acayip tatmin ediciydi. Bayıldım. Tavsiye ediyorum.