Kitap güzel fakat bazen saçmaladı yanı nisanin hareketleri beni benden alıyor bazen çok sıkılmadım okudum beğendim spoi vermek istemem alın derim :) özellikle dostluk aşk severseniz uygun bir kitap..
Bayildim evet gercekten süper başlarda sıkıldım elimde süründü ama sonra oflaz'ın başına gelen olayları okuduğumda ağladım şuan saat 02.25 gecenin ve ben kitabı bitirdim aşık oldum okunması gereken bir kitap..