Nurgül...

Nurgül...
@kitkurnur
“Ya Bâkî Entel Bâkî” Kitap bir limandı benim için, kitaplarda yaşadım ve kitaptaki İnsanları sokaktakilerden daha çok sevdim..///Cemil Meriç) Bir çay doldur, Bir Kitap seç ve dünyayı sessize al...

Nurgül...

, bir kitap okudu
Puan vermedi·142 syf.·
2017 38. kitabı
Şevket Rado
8/10 · 3.675 okunma
Reklam

Nurgül...

, 2017 okuma hedefini güncelledi.
2017 OKUMA HEDEFİ
38/70 kitap - %54 tamamlandı
38 kitap okudu
70 kitap
10,4bin sayfa
7 inceleme
100 alıntı

Nurgül...

, şu anda okuyor
%97 (336/344 syf.)
Tess Gerritsen
7.8/10 · 4.059 okunma