Abdullah

Abdullah
@kitopikadam
Ah, nefret ediyorum, hepsinden nefret ediyorum!
Sayfa 651·Kitabı okudu
Dostoyevski
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Abdullah

, bir kitabı yarım bıraktı
Fatih Oktay
9.3/10 · 44 okunma
Ben senin önünde değil, insanlığın çektiği acıların önünde eğildim.
Sayfa 401·Kitabı okudu
Dostoyevski
Bence, gerçekten büyük insanlar, büyük acılar çekmek zorundadırlar.
Sayfa 330·Kitabı okudu
Dostoyevski
evet, belki namuslu bir insansın, ama namuslu bir insanım diye övünülür mü hiç? Herkes namuslu olmak zorunda değil midir?
Sayfa 261·Kitabı okudu
Dostoyevski