Kızlar yoruma gelin lütfen çoğu erkek neden gerizekalı?
Duygu ve Düşünce
Ben inanmazdım ama yakın erkek arkadaş gerçekten sizden hoşlanabiliyomuş kızlar😖
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kızlarıma gece mesajım.
Gece yarısı gelen mesajlara kanmayın kızlar... “Şu an ciddi bir ilişkiye hazır değilim”, “Evlilik düşünmüyorum” diyen ya da sizi terk edip aylar, hatta yıllar sonra yeniden ortaya çıkan eski sevgililere dikkat edin. Bir erkek ciddi ilişki istemiyorsa, çoğu zaman sadece sizinle istemiyordur. Doğru kişiyi bulduğunda ciddi ilişki de yaşar, evlilik de yapar. Kendinizi kullandırmayın, değerinizi bilin ve sizi gerçekten isteyen insanlarla yol alın.
Tek arzusu evlenmek olan ve haftada 15 farklı erkekle konuşup namus bekçisi kesilen görücüsü bitmeyen 20-25 yaş sanruf kızlar hakkında fikirlerimi belirtmekte bir sorun görmüyorum
Olayları başka yerlere çekenleri direkt engelliyorum merak etmeyin kızlar ♥️
Sosyal medyada b.ku çıkmış olanlardan
Standart yeterliliklere dahi sahip olamayan insanlar ilişkiler üzerine ya da cinsiyet rollerine sallıyor: "Kızlar şöyle giyinmek çok mu zor?", "Çocuk gibi değil kadın gibi giyinin", "Şöyle yapan/ yapmayan kızlar", "Hangi kadınlar eğlenmelik hangileri evlenmelik", "Evlilik çok saçma evlenmeyin".... Kendine göre gerek giyimi gerek de davranışları olarak birini belirlemişsindir. Bu normal bunda sorun yok ama asıl sorun kendi kafana uymayan erkekleri- kadınları aşağılayacak şekilde ele alman. Sevme ya da nefret et bu seninle alakalı neden o insan sana göre davransın ki, sen kimsin de senin düşüncelerine uymak için tercihlerinden ya da onu o yapan özelliklerinden ödün versin? Aşırı bencil, düşüncesiz ve basit hareketler. Hani siz söz de en iyisine ya da en mükemmeline layıksınız ya, diğerleri de en iyisi ya da mükemmel değil diye linçleniyor, sandığınız zirve tezek dağı. (: Ne samimiyeti var ne de gerçekten iyi bir farkındalık sağlayan tarafı. Buna rağmen çoğu ergen ya da ergen kafalı yetişkinler bunları izliyor. Ve bunlar o kadar çok ki bana bile düşüyor. "Ağzından s.çan insanlardan biri daha." deyip geçerken çok nadir ağzından konuşabilenler vardı. Bazı şeyler insanın içinde kalıp orada yaşanmalı çünkü bir özeli ya da değeri var. En saçması ve en acınası da heykel siparişi verir gibi kadın- erkek fiziksel özellik kriterleri koyanlar: Sevginin o tarz bir yüzeyselliği ya da şekli bile yok. Bir sınırı ya da isteğe bağlı hali de yok ki. Ansızın oluyor ve olduran kişi o sevginin somut hali. Sen sevgi biçimini ya da seviyesini seçersin. O sana bir insan da somut olarak görünür. Ama bir insana göre sevgi biçimi uyarlaması yok ki, saçmalığı burada. Acınalığı ise sevgiyi dahi basitleştirip iğrençleştirmeniz. Ve bunu da arıyor ya da bekliyor oluşunuz. Her şeyin gerçekliğinden
Duygu ve Düşünce