"Yaşamını, ancak bağımlılıkların içinde bağımsız kılabilirsin - ki, yaşamı özgürleştirmen, onu sürekli, bir yerlere bağlayıp, sonra, o yerlerden koparabilmen olsun."
"Yaşam, yitim acısıdır.
Yaşamak, yitirmenin
acısını çekmektir.
Ölüm yitmekse,
yaşam da yitirmektir.
Yaşamak, yaşamın nasıl
tükendiğini yaşamaktır.
Yaşam yıkımsa,
yaşamak yıkmaktır."