Kitabı genel olarak çok beğendim ve beni gerçekten üzen bölümleri de vardı. Genel olarak akıcıydı ve hızlıca bitirdim ama tekrar eden bir cümle kalıbı vardı ki resmen okuma hevesimi kaçırdı. “…., böyle olacağını kim bilebilirdi?” veya “…, böyle olacağı kimin aklına gelirdi?” Kitap, her ölümden önce bu cümleyle girizgah yapıyor ve bunu sık sık tekrarlıyor. Bu çeviriyle mi alakalıdır yoksa kitabın orijinali de böyle midir, bilmiyorum ama beni sıktı biraz.