En nefret ettiğim laf "haddini bil" denmesi!
Kim ne hakla ve cüretle bana had bildirebilir?
Benim haddimi benden başka kim veya kimler çizebilir?
Yol,yordam bilmek ve usulüne göre davranmak had bilmek
demek değildir. O başka bir şeydir.O saygıdır...
Haddini bilen insan,boş insandır ve ondan bir şey olmaz!