Ceren Seyman

Ceren Seyman
@klarnetask
“Benim Adım Gitmek” 5. Bölümü; yayında, hikâyelerim kısmında, keyifli okumalar! ‍
Türk Dili ve Edebiyatı
Eskişehir, 5 Ağustos
132 okur puanı
Mart 2018 tarihinde katıldı
Ah 🩵
İstanbul’da tifüs, memlekette zelzele, dışarıda harp, ben sana âşığım.
Sayfa 61 - Kırmızı Kedi·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sonunda başımı alıp senin bulunduğun yerlerden kaçtım. Şimdi kötü tango havaları bile beni ağlamaklı ediyor. “Senin geçtiğin yerlerden geçmiyorum.”
Sayfa 90 - Kırmızı Kedi·Kitabı okudu
Kitaplardan öğrendim. Muhakkak aşık olmak arzusunu kitaplardan kaptım. Sonra kanıma işledi. Aşık olmalıydım. Saadet denilen bir şey olacak; bulabilir miyim acaba?
Sayfa 82 - Kırmızı Kedi·Kitabı okudu
İşte şimdi de bir kız seviyordu. Artık kahve de açamazdı. Şimdi oturup yazılar yazıyordu. Bir halt karıştıramazdı; ayda yılda bir iki dostunun okuyacağı şeyler yazmaktan başka…
Sayfa 38 - Kırmızı Kedi·Kitabı okudu
Aldım oraya çıkardım seni Ta oraya Yetişemeyeceğim kadar yüksek Varamayacağım kadar uzak Ve şimdi Sen bana oradan bakıyorsun.
Sayfa 558 - Everest·Kitabı okudu