Ayşe Başıbüyük

Deli olmak, düşüncelerini iletmekten aciz olmak demek. Sanki yabancı bir ülkedesin, çevrede olup biten her şeyi görüyor, anlıyorsun, ama istediğini anlatmaktan, dolayısıyla da yardım bulmaktan umutsuzsun, çünkü orada konuşulan dili bilmiyor, anlamıyorsun. " Hepimiz hissetmişizdir bunu." " Hepimiz şu ya da bu biçimde deliyiz zaten."
Sayfa 73
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Veda etmek. Aslında işin en zor yanı buydu: İnsan bir kez akıl hastanesine girdi mi, delilik dünyasında var olan özgürlüğe alışıyor, hatta ona bağımlı hale geliyordu.
Sayfa 65
" Her şey eskisi gibi, değil mi? " " Evet her şey eskisi gibi, sadece biz değiliz, biz değiliz! "
Sayfa 37
Issız eski parkta karlar içinde, Arıyor geçmişi iki gölge
Sayfa 51