bu kitapla ilk karşılaştığımda 16 17 yaşlarındaydım, aradan 10 yıl geçmiş ve ben 3. kere kitabı aynı hislerle kapatıyorum. okuma deneyimi farklı, uzun bir şiirde, aşkta, yalnızlıkta, küçük anların içinde kontrollu bi atlayış yapıyormuş hissi veren, hemen anlaşılma gibi bi derdi olmayan, rahatlayıp kendinizi bırakmanız gereken bir yolculuk kitabın sundukları. bir kere aşık olmuş, karşılık bile beklemeden sevmiş herkese okumasını öneririm.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Aramızdaki tek farkın, kendisinin hiç bilmediği bir konuyu katılarak çözümlemeye duyduğu heves, benimse çok iyi bildiğim konuları uzaktan izlemekteki kararlılığım olduğunu anlatmaya çalıştım ona.