Seda KÖLÜK

Seda KÖLÜK

, bir kitap okudu
Puan vermedi·80 syf.·
2019 20. kitabı
Stefan Zweig
7.4/10 · 151,1bin okunma
Reklam
Kırgınlığımı ve çaresizliğimi anlatamam size, yine de benimle empati kurmaya çalışın. Bir insan için bütün yaşamınızı bir kenara itiyorsunuz, o ise kayıtsızca elinin tersiyle kovduğu bir sinekten daha fazla değer vermiyor size.
Her konuda aşırılık, kusurdur.
Gülüşü bende hep bahar bahçe. 🍃🌸🌿🌼
Yalnızca ölmesi gereken ölür, ölüm haber vermeden seçimini yapar.
Sayfa 182·Kitabı okudu
Reklam