Elif

Adlardan nefret ediyorum, kimliklerden… Çünkü ben kendimi kendime ve başkalarına ve her şeye öyle çok veriyorum ki (kendim için kendimden kendiliğimden)
Sayfa 89
Reklam
Pek mi kaderci oluyorum?
Sayfa 85
Ece bana “Tanrı yoksa her şey mübahtır, diyorsun sen” demişti. Oysa ben, Tanrı var olduğu için her şey mübahtır diyorum. Garip bir din anlayışı, işte.
Sayfa 71
*Her yeni güne gündüzün yaşadığımız, geceleri ölebildiğimiz için, dayanabiliyoruz.
Sayfa 63
Bir gün, tanrı, canından bir lokma koparıp bana uzattı. Toktum; geri çevirdim.
Sayfa 57
Reklam