Cinsellikle ilgili konuşurken, " Unutmayın," diyorum, "temelde biyolojik bir olay bu ama duyguların zeminini oluşturuyor." Eğer kişi cinselliği sadece biyolojik boyutta yaşarsa insan olmanın temel zenginliklerinden kopmaya başlar; yaşamdan, özünden, kendinden soğur. Edebiyat, müzik, şiir, özlem, hüzün; yani yaşama anlam veren tüm kaynaklardan mahrum kalır. Oysa insanı her alanda yaratıcı zenginliğe götüren, insan olmanın tadına varan şey bu kaynaklardır.