Yaşamdan, onun gelişi güzel şekilde kendisine sunduklarının ötesinde bir şey beklemeyen, kedilere özgü bir içgüdü ile güneş olduğunda gün ışığını, olmadığında ısıyı arayan ve onu bulabileceği yere giden insan ne mutlu bir insandır. İmgelem uğruna kişiliğinden vazgeçen, başka insanların yaşamları üzerine düşünmekten keyif alan, yalnızca bütün izlenimleri değil, fakat bütün izlenimlerin varlık kazandığı o harici ekseni içinde duyumsayabilen insan ne mutlu bir insandır. Ve nihayet, her şeyden vazgeçen, kaybedebileceği, elinden alınabilecek hiçbir şeyi olmayan insan ne mutlu bir insandır.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Derler ki, Roma İmparatoru Sigismund nutuk çekerken bir dil bilgisi hatası yapmış. Biri kendisini uyarınca da şu cevabı vermiş: "Ben Roma imparatoruyum, dilbilgisine de hükmederim. " Ve tarihe 'süper grammaticam' sanıyla geçmiştir Sigismund.