Eski resimlere bakıp arkadaşlarıma ''kanki bak ne halden bugünlere gelmişiz" diye resimlerini göndermekten hep zevk almışımdır ama bugün toplu olarak farketmeden attığım mesajların 1 tanesinin hiçbir zaman ''görüldü'' olmayacağı anladığımda ne zevk kaldı ne mutluluk...