Faro Adaları'nda ilk olarak 9. yüzyılda Vikingler yerleşmiş, adalar 1035'te Norveç kontrolüne girmiş ve 1360'ta Norveç ve Danimarka krallıklarının birleşmesiyle Danimarka Krallığına bağlanmıştır.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Grönland, ilk olarak Kuzey Amerikalı İnuitler ve İskandinavyalı Vikingler tarafından yerleşime açılmıştır. 1380'de Birleşik Danimarka-Norveç Tacı'na bağlanmış ve Napolyon Savaşlarından sonra Danimarka egemenliğinde kalmıştır.
Adaların büyülü bir havası vardı, yalnızca Ada sözcüğü bile büyüleyicilik içeriyordu. Ada bir bakıma insanın dünyayla bağlantısının kesilmesi anlamına geliyordu, başlı başına bir dünyaydı…