b

Benim Duygularım

2 üye · 3 yeni gönderi
Takip
Pişman da olmam, hata da yapmam.
Genel olarak içimden çok gelir hata yapmak. Ama sadece düşüncede kalır, icraate geçmez. Biraz mükemmelliyetçi bir insanım. Genel ahlaki yargılarım vardır. Biraz bencilce ama aynısını ilerde kendimin de yaşayacağını bilirim çünkü. Bence insanlar hataları zaten nefsine hakim olamadığı için yapıyor. En kolayı bu çünkü. Ama önemli olan zaten bir hata yapmadan önce olası sonuçları görüp ona göre hareket etmek. O yüzden bana hata yaptıramazsınız, arkamda dayım falan yok. Allah var ✨
Benim Duygularım
Ve sadece ben çabalıyorsam o yolun sonu gelmiş demektir.
Benim Duygularım
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Başkalarına hep var olup bir tek sana yok olması apaçık sevgisizliğin göstergesidir.
Benim Duygularım
Ben birşey anlatırken(yazarken) beni kırmamak için konuşmak istemediğini söylemiyor istemsiz cevap veriyor ve ben bunu anlıyorum ama o söylemeden anlayınca insan daha çok kırılıyor
Benim Duygularım
-Hayatın en başında düşerseniz, o yara kapanmaz. Hep kanar.
"Beni hep günlük güneşlik sananlar var. Ben hep günlük güneşlik değilim." İnsanın koca koca kahkahalar atabilmesi ve çoğu zaman iyimserliği becerebilmesi, onu hep günlük güneşlik yapmaz. Çevremdekilere fıkralar anlatmasam ve kelimelerle aram iyi olmasaydı ne yapardım bilmiyorum.
Benim Duygularım