Bir ölüye göre fazla nefes almak gibi..sarsıcı..onu gömmek zorundaydım.gömleğinin kollarıyla onun gözlerini sardım kalanlarla da vücudunu.bir çukur kazdım ve onu yerleştirdim.ellerimle kapattım toprağı üzerine taşları ayıkladım canınını acıtır diye…uzun süre hafızamdan silinmeyecek bir kitap.