"Bir sanatçı olgunlaştıkça şunu daha iyi görüyor: Ortaya koyduğu eser, ortaya koyabileceğinden ya da kullandığı aracın kapasitesinden hep bir adım geridedir. Kendisinin mükemmel olduğunu düşünmesi genellikle sanatçının yetersizliğinin alametidir."
Sabahın 05.58'inde kelimeleri dökerken geçmişimi de sanki bu kelimelere sığdıracakmış gibi hissettirdiğin için teşekkürler Sago. Hayat tamamen pişmanlık mıdır değil midir bilemem ama, seni dinlemeyen, tanımayan insanlar bir o kadar pişman olmalı. Irak'ın kuzeyinden, yalnızlığımla geçmişi kucaklıyorum. Gelecek ise tamamen dipsiz bir kuyu, geçmişe vedalar her daim!....