"Ben sahip olduklarımın tadını çıkarmayı öğrendim hayatta. Sahip olamadıklarımın ve olamayacaklarımın açısına ise ayıracak zamanım yok. Hayat çok kısa."
"Ben sahip olduklarımın tadını çıkarmayı öğrendim hayatta. Sahip olamadıklarımın ve olamayacaklarımın açısına ise ayıracak zamanım yok. Hayat çok kısa."