k

Kendimce

38 üye
Takip
Kişisel düşünceler ve paylaşımlar.
Aslında küçüğüm ben, yani bu yaşadıklarım 18 yıllık hayatımda çok da hafife alınıcak şeyler değil. Güçlü müyüm diye düşünüyorum, hayır, güçlü olsam ağlamazdım. Taşıyamadım mı diye bakıyorum, taşıyamamış olsam çoktan yıkılırdım demekki taşıyabiliyorum.. Zaten Allah insana taşıyamayacağı yükü vermez dimi.. Etrafıma bakıyorum ben onun yerinde olsam onun kadar güçlü duramazdım diyorum. Ama o dert, benim başıma gelince ondan daha çok güçlü duruyorum. Bide insanın en sevdiklerinden olunca bu darbeler, o kadar acıtıyo, o kadar hırpalıyoki..
Kendimce
Herkes ilerliyormuş da yolunu kaybeden tek benmişim gibi hissettiriyor.Tek zayıf benmişim gibi.Yerinde sayan sadece benmişim gibi...🍃
Kendimce
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"İnsan, gidemediği yere dalıp gidermiş..."🍂
Kendimce
İfade etmem gereken milyon birikmiş yorgunluğum var ama bunu belli edemem muhtelif sakilerden...
Kendimce

Kendimce Konusuna Benzer öneriler

Din İslam1.615 üye · 118 yeni gönderi
Takip
r
Risale-i Nur324 üye · 22 yeni gönderi
Takip
ş
Şiir6bin üye · 59 yeni gönderi
Takip
'Nefretle bakarsan her bitki ayrık otu gibi, güzel bakarsan her insan çiçek gibi görünür.'
Kendimce