Gel gelelim, eş zamanlı olarak anlaşılması gereken o kadar çok şey var ki yaşamda buna yetmeyecek kadar kısa. kimseye karşı haksızlık etmek istemeyiz. Vicdan muhasebesi yaparız. bütün bu şeyleri bir seferde yargılamaya tereddüt ederiz ve özellikle de bu tereddüt sırasında, ölmekten çekiniriz.çünkü o zaman boşuna gelmiş oluruz dünyaya. Beterin beteri. acele etmeli, kendi ölümünü ıskalamamalı insan.