m

Mutluluk♡... Teşekkür♡...

1 üye
Takip
Bugün Kapı zilinin çalınışıyla başlayan bir telaş O da yetmezmiş gibi kimin geldiğini biliyorsanız Göğsünüze sığmayan taşan bir sevinçle Sevdiklerimizi hep böyle bekleyip karşılayacağız her daim. Bekledik... bekleriz de yollarını hediye edilen kitaplarımızı ,sevdiklerimizi her daim. Gelen kimdi derseniz bu sefer " Nedamet Dergisi" idi... İsmi aldatmasın bizleri ,sizleri... İçinde kimbilir ne güzellikler var Sayfaları çevirdikçe anlayacağız bahtiyar edeceğiz dimağları ve günleri... Değerli Nedamet Dergisi Yayın Ekibine,ulaştırmaya vesile olanlara her daim Allah razı olsun İnşallah daha nice sayılara ve çekilişlere vesile olsun... Amin🤲🏻
Mutluluk♡... Teşekkür♡...
"İYİ NİYET " her daim yerini bulur hakkı verilir, hadisi şerifte de bahsedildiği üzere... Bu kıymetli eseri Muhtasar Riyâzü’s-Sâlihîn 🎁 ettiği bununla da yetinmeyip yanında da Mukaddes Kitabımız Kur'an-ı Kerim 'i gönderdiği için Bahâristân 'na T🪷ş🪷kk🪷r 🪷d🪷r🪷m. 🪷🙏🏻🤲🏻🕊️ 🌙Üç Aylar vesilesiyle 2️⃣.🎁 almış oldum 🥰. Not: Niye bu kadar bekledin derseniz Bahâristân bir ara yoktu 📚 derslerini çalışmak için gitmiş ve şimdi de gelmiş 😇... Bursa'ya gönüllüler dolusu selamlar...
Mutluluk♡... Teşekkür♡...
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
✨@Tarihsevergenc 🎁 😍🥰😘😘😇☺️😉🤭🤗 Beni çok duygulandırdın🥲🥹🥲... Beni çok mutlu ettin... Rabbim'de seni sevindirsin ❣️🤲🏻 Urfalıyam ezelden Gönlüm geçmez güzelden vay Gönlüm geçmez CEYLANIM 'dan vay... Gönlümün gözü aydın Gönlümün gözü aydın CEYLANIM 'ı buldum vay Seni seviyorum ezelden Seni seviyorum Kalubela'dan vay... Gönlümün gözü aydın Gönlümün gözü aydın CEYLANIM 'ı buldum vay Saliha bir hanım olasan CEYLANIM vay Güzel mertebelere, mevkilere varasın CEYLANIM vay... Kitapkurdu olasan CEYLANIM Kütüphaneci olasan CEYLANIM Hep gönüllerde kalıp taht kurasan CEYLANIM vay... Benim nede güzel kardeşim oldun vay Hep gönlünce sevdiklerinle mutlu, huzurlu, afiyette yaşayasın CEYLANIM vay...
Mutluluk♡... Teşekkür♡...