"Hiçbir şeyden pişman değilim. Pişman olduğumu söylediğim zamanlarda da hiç pişman olmadım.
Özür dilemek bir nezaket göstergesidir. Tartışmayı severim. Baş ağrısı yaratmak için buradayım. Sizin benim tarafımda olmanıza ihtiyacım yok! Ben zaten kendi tarafımdayım."
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Sık rastlanan sözde özürlerden biri de “ Böyle hissettiğin için üzgünüm”dür. Gerçek bir özrün odağı sizin eylemlerinizdir, öteki kişinin tepkisi değil.