Bu akşam adeta menekşe rengi bir rüya gibi, öyle değil mi Diana? Bana yaşama sevinci veriyor. Her uyandığımda, günün en güzel zamanının sabah olduğunu düşünüyorum, ama akşam olduğunda her şey hala çok güzel görünüyor.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"En kötü karar kararsızlıktan iyidir" tezine katılmıyorum.
Çünkü en kötü kararı seçerek hem en doğru karar ihtimalini yok saymış oluyoruz hem de kendimizi kötüye yönlendirmiş oluyoruz.
Ve bence cümle; 'En doğru karar zamanında verilendir' şeklinde değişikliğe gidilmelidir diye düşünüyorum..