Yağmur yağıyor ama ben zaten ıslaktım,
Yangın çıktı ama ben zaten yanmıştım,
Mezarıma toprak attılar, ben zaten gömülmüştüm,
Sen olmadan ben zaten ölüymüşüm......
"Senden geriye kalanlarla yaşıyorum hayatı. Biraz kırgınım, biraz yorgun. Sensizlik yüreğimi haddinden fazla yordu. Oysa ben başıma gelen her türlü olumsuzluğu hayra yorardım."
"Artık hatırlamıyorum kaç defa senden vazgeçip kaç defa sana yeniden doğduğumu. Keskin ağrılar arasında ben hep sana büyüdüm ve her defasında sensizlik okşadı düşlerimi.."