Yazılarımın uzun olduğunu eleştirenler var. Yazıların kısa olanı makbül ancak yazılarımın öznesi öncelikle kendim, kendime tenkid yazıyorum, eğer nasibi olan varsa istifade ediyordur elbet. Bu sebeple nasibi olan söylesin, yazılarımı daha kısa mı yazayım?