Koray

Koray
@koraystopher
Rüyamda bir çiçek karanlıkta kalmıştı ve ben, güneşi getirmenin ona yetmeyeceğini anladım. Ehli Sünnet
Tarifsiz yalnızlıklar içinde yaşayıp gidiyoruz, özellikle de en derin ve en önemli konularda.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Kapıyı kapatmak zorunda kalmış ama pencere önünde bir ömür harcamış.
Sonra çıkıyorsun dışarı, bakıyorsun güneş hala tepede, yıllardır kurduğun cümleyi bilmem kaçıncı kez yeniden kuruyorsun. Ne yapalım, kısmet değilmiş.
yolda yürürken aniden adımlarını yavaşlatan bir düşünce olmadıysam sende, bu hayat bana büyük ayıp etmiştir.
Yaşamak demek tehlike içinde olmak demektir.
Sayfa 24