Kitabın fazla abartıldığını düşünüyorum. Metaforu yapmış ancak bunun bana bişey kattığını düşünmüyorum. Okumayanları veya okumak isteyenleri düşünerek spoiler vermek istemiyorum fakat özetlemek gerekirse “Öküz öldü ortaklık bitti” kavramını Kafka’nın bu şekilde anlatması beni şaşırttı. Çok farklı şeyler bekliyordum ve beklentim oldukça yüksekti. Okuduğum ilk Kafka romanıydı. Okumasam da olurmuş. Umarım bana hitap edecek bir Kafka romanı ile yazarla aramda bağ kurabilirim. Herkese iyi okumalar.
DönüşümFranz Kafka · Aperatif Kitap Yayınları · 2020268bin okunma