Herkes kirlenebilir ama temizlenme imkanı daima vardır. İnsandır ;nefis sahibidir ,günaha girebilir ,küfre sapabilir, çamura düşebilir .Peki ama çamura düştü diye onu feda etme hakkımız var mıdır ? Allah yaratmıştır madem, öylece bırakamayız, onu alıp yıkamak Musa'nın eli gibi pırıl pırıl etmek gerekir.