📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Osman’a sesleniş bu kitap ama ne sesleniş ben her bir kısımda o kadar güzel cümleler okudum ki bazen hüzünlendim bazen güldüm bir aşkın bitişinin ardından giden sevgiliye anca bu kadar güzel seslenilirdi
‘Bir zaman kadar önce saatimin pili bitti. Ne kadar zaman önce-olduğunu bilmiyorum, çünkü dediğim gibi, saatimin pili bitti. Bana kalırsa saat hep öğleden sonra üç ancak insanları buna ikna etmem her zaman mümkün olmuyor. Onlara göre ya çok geç kalıyorum yahut da epey erken gitmiş oluyorum. Oysa bence öğleden sonra üç her şey için mükemmel zaman, ben hep bu zamanda kalmak istiyorum.’