krc

zordur sevmeyenin seveni olmak.
Reklam
Sıkıldım bu şehirden. Daha ne bekliyorum ? Gelmeyecek olanı beklemeye Daha ne kadar umut gerek ? Olacağı olsa olurdu. " Sabır da yorulur" demiştim...
Sen bana soğuk davrandığında ne kadar üşüdüğümü bir bilsen , kalbimi ceketinle örterdin....
"Üzecekler seni, çok üzecekler. Aklına o zaman geleceğim işte..."