krc

"İnsanın kendi gerçeklerini görmesi ne kadar zor ve acı verici"
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Anne ile bebek arasında kurulan o ilk ilişki aslında kaderimize giden ilk basamaktır."
Uğrunda bu kadar gözyaşı döktüğünüz kişi.. Bunu hak ediyor mu bari?..
"Hepimiz sevilmek ve değerli olmak isteriz ama siz bu uğurda neleri feda ettiğinizin farkında mısınız?"
"Mutluluk dediğin nedir ki, elle tutulmaz, gözle görülmez. Sadece hissedilir. Bir şeyler size keyif veriyor, sizi mutlu ediyorsa, işte bizler için en değerli şeyler onlardır."