krc

"İnsanı anlamak ne kadar zor!"
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"İnsanların hüznü en çok gözlerinin içindedir."
"Küçükken çekilen acıların ateşi kolay sönmüyor, kolay unutulmuyor ve izlerini hayatımız boyunca üstümüzde taşıyoruz."
Çünkü insan daima sevdiğiyle sınanır.
Çocuk olsam yeniden..Bir tek düştüğüm için acısa içim, ve kalbim; çok koştuğum için çarpsa sadece.