krc

Çünkü insan daima sevdiğiyle sınanır.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Çocuk olsam yeniden..Bir tek düştüğüm için acısa içim, ve kalbim; çok koştuğum için çarpsa sadece.
"Öyle büyümüş ki içimizdeki yalnızlık; Sevilmeyi beklerken, Beklemeyi sevmişiz..."
Mutlu uyumak lazım azizim.. Madem uyku yarı ölüm halidir, O halde mutlu ölmek lazım; Her gece...
Ne sevgi kaldı insanların yüreğinde ne de hoşgörü.. Unuttuk.. yargılamadan önce dinlemeyi kırıp dökmeden önce düşünmeyi.