krc

uğraşmayı bıraktıysam, değmeyeceğini öğrenmişimdir.
Reklam
Ağlayanı güldürebilmek; ağlayanla, ağlamaktan daha değerliymiş.
Çok gülen insana iyi davranın, çünkü bir yerlerde hep tek başına ağlar..
 Çok zor, yürek yanarken nasip deyip susmak…
Vedalaşmayı bile beceremedik."