Ebru Karadağ

Ebru Karadağ
@krdgebru
İç ana-baba hep, "başkası ne der?" kaygısındadır,İç cocuk ise "onlardan bana ne;önemli olan şimd benim ne istediğimi bulmamdır." der.
Reklam
Kötülük, insanın ağzından giren şeyde değildir.Kötülük oradan çıkandadır.
Her zaman şimdide yaşamayı başarabilirsen mutlu bir insan olursun.
Sayfa 106·Kitabı okudu
"Hayallerinden asla vazgeçme," demişti yaşlı kral."Simgelere dikkat et".
Öyle zamanlar vardır ki insan hayat ırmağının akış yönünü değiştiremez.
Reklam