Birini önemsediğimizde, o kişi hakkında olumlu düşünmemiz gerekir. Sadece yaptıkları şeyi değil, aynı zamanda onu neden yaptıklarını da göz önünde bulundurmalıyız. Niyet önemlidir. 
Anna benden kendimi seçmemi istemişti. Çünkü ikimiz de ailemden hiç kimsenin bana öncelik vermeyeceğini biliyorduk. Ne kadar inkar edersem edeyim, kalbimin derinliklerinde bu gerçeği biliyorum. 
Liam (benim erkek versiyonum sanırım, söz konusu aile olunca…)·Kitabı okuyor
Çünkü Anna’ın rahatlıkla dile getirdiği o apaçık gerçeğin doğrulanmasını istemiyordum …
Seni seviyor olabilirler ama hepsi hasarlı. Her defasında parayı seçecekler.
Liam ve kardeşleri… (bu sahne düşündürdü ve fazlasıyla empati kurduttu)·Kitabı okuyor