Öncelikle kitabı beğenmemin bir sebeplerinden biri hayata bakış açımı değiştirmiş olması. Bu dünyada bir çok sebebiyetimiz ve yaşanmışlıklarımız var. Bunları yaşarken vereceğimiz kararlarda bir o kadar önemliyken bir yandan da farkında olmadan yaptığımız küçücük bir şeyin nelere sebebiyet verebileceğini bazen düşünemiyoruz. Bu yüzden bu kitap bu olasılıklarla doluyken bir yandan da hayata dair bazı gerçekleri kabullenmemizi öğretiyor. Bence şuanda bu yazıyı okuyorsan fazla vakit kaybetmeden bu kitabı okumaya başla derim..
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bence gerçekten harika bir kitap. Stefan Zweig 'in yazdığı en iyi kitaplardan sayılabilir. Okumaya devam edeceğim. İnsanlarında okumasını tavsiye ederim!