Emrullah

..Büyüklük hezeyanına kapılmıştım, fakat neşeli, zinde ve hatta mutluydum, ilginç ve orijinal biriydim. Şimdi daha makulüm ve daha sağlıklıyım, fakat herkes gibiyim: Vasatım, sıkıcı geliyor yaşamak..
Alıntı
Reklam
Tanya, on dört yaşından beri Kovrin'in nedense kendisinden başka hiç kimseyle evlenmeyeceğinden emin olsa da, aşk ve mutluluk kendisini habersiz yakalamış gibi hissediyordu.
Sayfa 26·Kitabı okudu
Alıntı
sanki tüm dünya pusuya yatmış bana bakıyor ve anlaşılmayı bekliyor.
Sayfa 11·Kitabı okudu
Alıntı
Şimdinin harikuladeliği ile geçmişin tesirleri iç içe geçiyordu; bunlar bir yandan yüreğini eziyor, diğer yandan da iyi hissetmesine neden oluyordu.
Sayfa 8·Kitabı okudu
Alıntı
Sevinç doğaüstü bir his mi? İnsanın normal hali bu olamaz mı yani? İnsanın akli ve ahlaki gelişimi ne kadar yüksekse, ne kadar özgürse, hayat ona o kadar keyif verir.
Sayfa 30·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam