Yadekrk

Yadekrk
@krkyy
İnsta=bloguyade
“Belki de Tanrı uyandığımızda kendi gerçekliğimiz o kadar da kötü görünmesin diye bize kabuslar gönderiyordur “
Sayfa 107·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Ama gözler kör.Yüreği ile bakmalı insan..”
“Ben üzgündüm ama onlara yorgunum dedim”