"Carl Sagan "diye söze girdim ,R faktörü diye bir şeye inanıyordu."R" harfi "reptile 'dan yani sürüngen kelimesinden geliyor.İnsanoğlu sudan karaya çıktığı için , beyin kökümüzde hala sürüngen şiddetinin izleri bulunduğunu,bölgemizi korumak için şiddet kullanmaya eğilimli olduğumuzu söylüyor .Yani hepimiz birer timsahız.
Eşitlik, dostluk, demokrasi ..bunlar hep zayıfların uydurduğu saçmalıklar .Çünkü onların yaşabilmek için bu kavramlara ihtiyacı var.Güçlünün ise bir tek isteği var :Daha FAZLA GÜÇ!